Fyller jämt...

Eller ja, jag fyller ju då halvjämt i år. 35. Låter jäkligt gamalt i mina öron och det känns inte alls som om det stämmer in på mig... 25 känner jag mig som! ;)

 Om nån funderar på att köpa en present.... Låt bli, det behöver du verkliigen inte...
Vill du göra det i alla fall? Tja, här kommer då lite idéer om vad jag hade uppskattat:
¤Silverörhängen. Mycket enkla, vill inte se ut som en julgran så jag har 5 hål i varje öra. Typ såna här:
Silverörhängen - Klicka på bilden för att stänga Just dessa finns på Hedbergs guld & silver

De här är också fina. Silverörhängen Och billiga! 39:- per par! :)
 Sen kan man ju slå till på guldörhängen också, men det tycker jag är dyrare än det smakar... Guldörhängen
298:- per par tycker jag blir lite magstarkt när man har hela öronen fulla med hål... ;)

Va gillar jag annars? Tja...

¤Shabby chic inredning- gamla ramar, liten träkista med platt lock (färg spelar ingen roll, kommer måla den vit), ....
¤Snygga skor
hoga_sneakers Converse ALL STAR CORE HI OPTStrl 37 har jag om någon undrar... :)
¤Vardagsrumsmatta. I grönt eller lila...

Meeeeeen faktiskt, så behöver ingen köpa presenter. Det är inte så noga! ;)


Kommentarer
Postat av: Magdalena Svartlok

haha Vet precis vad du menar! Nu ligger jag lite före, men man kan absolut känna sig som 25 fortfarande fast man passerat 41 ;)



Grattis på födelsedagen!! När det nu är/var, har inte varit online på några dagar...

2011-06-09 @ 15:26:07
URL: http://www.teskedsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0