Att ta tag i vikten...

Ja, det är jag riktigt bra på... Har gjort det flera gånger... Gå ner 10-13 kg, hamnar fast på en platå, ger upp och ökar 10-13kg igen... :( Så jäkla tjatig! Och snälla kom inte med råd om att "det här funkar" , "om du tränar" eller "om du bara" Nä, nä och NÄ... Jag har provat det mesta, jag har haft motivation, men varje gång jag når platån och fastnar där ett par veckor... Så orkar jag inte mer då det tar förbannat mycket på ett att stånga huvuet i en betongvägg konstant...  Träning i all ära...det får inte mig att gå ner i vikt alls. Jag blir muskligare, men tyngre då jag blir hungrig som fan när jag tränar... Träning måste kombineras med ändrade matvanor...funkar, men så kommer den där jävla platån igen...

Vad göra då?

Har haft funderingar på Gastric Bypass. Meeeeeen... Så lätt kan man inte få komma undan nä... Jag är nämligen inte fet nog! :-o Mitt BMI är för lågt för att få opereras via landstinget. Hur göra då? Betala själv? Jo, tjena, de pengarna har jag antagligen liggandes här nånstans... eller inte va? Ska man behöva äta sig till en sjuklig fetma för att få hjälp? Varför kan man inte få den hjälpen INNAN det går så långt???

suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0