Kräftskiva och 35-årsdag...

Ja, herrejävlar! I morgon blir jag 35!!! Jaag tror inte på det. Det måste stå fel i mina papper... 27 ska det stå! Känns det som i alla fall...

Ikväll blir det kräftskiva/35-årsfest. Då skulle man kunna tro att jag firar med mina vänner, men tji på dig! De som kunde fixa barnvakt/inte jobba/ville är Lasses syskon och Lasses kompisar. Eller nä, fel av mig...EN av mina kompisar kommer, fast hon är ju gift med en av Lasses gamla klasskamrater så det tar nästan ut varandra... ;)
 Tja... Vad ska man säga? Grattis på mig!?!? :)

Nåja, det blir alldeles säkert roligt! :) Men om de kör en "oskarström-walk-down-memory-lane" så skriker jag! ;)

Hur som helst. Jag tänker äta 4  kräftor, en stor bit västerbottenostpj, sallad och en massa jäkla öl! :) Gott ska det bli också! :D

Kommentarer
Postat av: Magdalena Svartlok

Men vet du, du är ju bara en liten visp!!! ;)



Nä, men som blivande 42-åring kan jag säga att det är helt ok att vara mentalt 25 år... hela jävla livet om det är så.

Skål tamigfan på din födelsedag, nu festar vi järnet!

2011-08-13 @ 21:53:21
URL: http://www.teskedsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0