Ibland blir jag fascinerad och förfärad...

över hur folk tänker...

En på min vänlista på facebook skrev ett inlägg på fb som jag reagerade "lite" över. Tjejen på min vänlista har jag valt att stryka över i rött. Personen jag strukit över i blått är en kille (vän till röda tjejen) som kommenterar. Att jag stryker över är för att inte hänga ut dem personligen.

Nåja. HUUUUR tänker människan undrar jag!


Min sista kommentar kunde inte skickas, för personen hade tagit bort sitt inlägg... Men min fråga återstår. Om man inte känner sig slirig eller misstänker att man har promille kvar i kroppen: 1: Varför köra bakhållet? 2: Varför få ångest när man blir stoppad av polisen?

Om man ens misstänker att man inte är helt 100 dagen efter, så lämna för helvete bilen hemma!!! Låt bilen stå dagen efter så är du helt säker! OM du hade kört över en unge "dagen efter" hur hade du kunnat leva med dig själv???

Kommentarer
Postat av: Magdalena Svartlok

VA?!?!



mållös



Och hur kan man med att skriva om det på FB? Ursäkta mig men det där innanför pannbenet är nog bara luft



arg

2011-08-07 @ 23:59:12
URL: http://www.teskedsmamma.se
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-16/#comment

2011-08-29 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0