Våren är här!!!

Nu njuter jag i fulla drag av att våren kommit. Solen skiner, fåglarna kvittrar, det ärpåsklov och jag har planterat massa blommor i trädgården! :)
 Igår kom jag dock på att jag inte har särskilt mycket sommarkläder... :-o Hoppsan! Snabbt in på HM:s hemsida och la en order... Just nu har jag ett par turkosa 3/4-byxor som är lika gamla som min dotter är... Känns som jag behöver lite nytt va?

   
Tre linnen och ett par clamdiggers.
Sen har jag ju suktat efter en klänning på Bonprix... Den är så fin och jag bara måste ha den! Så jag gick in och la en order på den med... Klänning är trevligt på sommaren!
Klänning, normallängdVackra klänningen!!!


Och när jag ändå var  farten så beställde jag en till klänning. Den var så billig och fiiiin! :) Så det gick ju inte låta bli...
129:- i denna färgen, vilket ju var bra för mig. Gillar den skarpt! :)

Så nu kan jag bli lite fin i sommar!!! :)

Kommentarer
Postat av: Abdirahmandagny

Very useful information. Thank you!

2012-01-19 @ 09:00:27
URL: http://abdirahmandagny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0