Ont i benen och trött...

tre dagar på raken har jag gått med barnen till skola och dagis... Det känns i benen kan man säga... Backen upp till oss är jobbig när man är fullt frisk och med en fot som inte är 100% än är det riktigt tufft... Kan ju inte gå helt normalt på ena foten än, så jag sliter snett på kroppen och underbenet får ta mycket stryk... Men jag behöver röra mig så jag står ut... :) I morgon tänkte jag hoppa över det dock. Då tar jag bilen och lämnar faktiskt. Sen blir det in till stan med Maria för att veckohandla mat. Trevligare att göra det tillsammans än att åka och göra det själv. Handla mat är ju egentligen rätt så trist...




Kommentarer
Postat av: zandra

ny bloggadress till mig: www.zandracabrera.blogspot.se



kramar i massor

2010-09-10 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0