Utmaningen dag 2 - Min första kärlek

Missade igår... Sorry för det...

Min första kärlek alltså. Oj, jösses...ska man komma ihåg det? Hmmm... Allra första kärleken måste varit grannpojken Jesper. Jag var väl 4-5-6 år eller nåt ochv brukade leka mamma, pappa, barn. Vi gjorde minsann barnen också vill jag minnas... :D
Allra första helt riktiga och besvarade kärleken kom först när jag var 19 år. Innan dess hade jag väl en del crushes, men aldrig nåt allvarligt. Patrik och jag var tillsammans i ett halvår. Allt var bara sådär löjligt perfekt liksom... Hans bästa kompis var ihop med min bästa kompis, sommarliv, inga bekymmer... Sedan flyttade han till filipstad för att plugga, blev kär i nån annan och då var vår saga slut... Fy, fan vad krossad jag var då... Känns fortfarande jobbigt att tänka på, så jag skriver inte mer om det. Det är historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0