Nominerat maken till grabbplanet...

Kunde inte låta bli att nominera honom till grabbplanet med Mix Megapol. :) En resa till Toronto hade väl varit trevlig för honom? :)

Min motivering: 

Jag vill nominera min make till grabbplanet, då det verkligen är nåt han skulle uppskatta. Han sliter hårt i vardagen med sitt stressiga jobb, tokiga barn och arbetslösa fru. :) Han gnäller sällan och gör alltid sitt bästa för alla i hans närhet.
Här hemma håller han på Luleå hockey (galning, han borde begripa att HV71 är bäst) och jag vet att en NHL-match antagligen skulle få honom att le så att huvudet nästan klyvs horisontalt...

Ta med min man. Han förtjänar det.


Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Håller tummarna att du vinner en plats till honom!

2010-11-29 @ 18:23:08
URL: http://tesked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0