Betalt räkningar idag...

och det är ju som vanligt huuuur kul som helst! Eller inte. :(
Nåja, blev mer över än jag räknat med och det är välbehövligt nu när vi ska åka till ALV med barnen den 9:e.
 Hundpensionat är fixat, så vovvarna (min och kompisens) får det bra när vi är borta. Ska bli så roligt att vara på ALV med barnen. Mattis kommer kunna uppskatta det han också eftersom han är helt galen i EMIL! :) Tindra har ju alltid gillat Atrid Lindgrens sagor och hon lääängtar. Att bästa kompisen ska med skadar ju såklart inte heller...

Och från det ena till det andra: Jag vill byta bil!!! Har en Renault Kangoo family av årsmodell -02, grå metallic som har gått strax under 17000 mil.. Den går allmänt under namnet ap-ambulansen för den är verkligen inte den snyggaste bilen jag sett... En sån här fast med två dörrar iställer för bagagelucka:
Kangoo - full view
Den skulle jag ha som hundbil, men eftersom jag nu bara har en hund som inte tränas så är den här bilen helt överflödig. När vovven ska följa med oss nånstans så kör vi ju volvon. Så är du sugen på en ap-ambulans så bara ring! ;)
 Nu vill jag ha en liten bensinsnål bil. Typ SEAT ibiza, SEAT leon, nissan micra, renault clio eller så... Helst vill jag ha en SEAT ibiza eller leon. Färgglad och för ungefär samma peng som jag kan få för ap-ambulansen.
En sån här kanske? :) Fiiin! (bild lånad på blocket)
Klicka för att se nästa bild
Håller tummarna att jag hittar nåt snart... Får väl slänga ut ap-ambulansen på blocket och se om nån vill ha den... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0