Hemma en snabbsväng...

jobbar 7-17 idag, men har rast 13-15. Helt värdelöst när man bor nästan tre mil från jobbet ju... :(

 På måndag åker spiralhelvetet ut!!! Jippie!! Jag hoppas att den är en del av orsaken till att jag ser allt så svart nu för tiden. Vore inte förvånad då jag och hormongrejer absolut inte går ihop... Allt slår bakut i kroppen på mig. :)

Kollade deklarationen på nätet igårkväll. 12000 får jag tillbaka och Lasse får tillbaka 13000. Känns helt ok och de pengarna kommer till stor del användas till att fixa trädgården i år. Redskapsskulet+hundgården ska bort och där de står ska det bli ett fint trädäck där pool och trädgårdsmöbler ska stå på sommaren. Häckfanskapet och de ruttnade sleepers (stavning?) på framsidan ska också bort. Där ska bli en sluttning ner mot trottoarnivån med lite blommande trevligheter och ett staket! :) Förhoppningsvis ryker den fula stennivåskillnaden på baksidan också. Nån vattenavrinningslösning och en snygg gång till entrétrappan önskas! Bort med den förhatliga singelgången!  :) Vi får se hur långt pengarna räcker.
 Skönt att ha nåt att se fram emot i alla fall...


stensättning tips , stensättning bilder , stensättning stockholm , stensättning pris , stensättning trädgård , stensättning Sten Stensättning
Sån stengång till entrén vore inte fel... :)



Kommentarer
Postat av: L

WOW!! Jag hoppade högt för 3500 kronor... GRATTIS gumman!! =) Tror att det kommer bli gubbläckert hos Er!! Kramisar L.

2010-03-24 @ 19:43:28
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar! :)

Ja, äntligen ska trädgården bli fin! :)



Härligt att få tillbaka 3500 också ju. Säker på att du hittar nåt trevligt att göra med de pengarna...

2010-03-24 @ 22:12:16
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0