Vill ha ny bil NU!

Har fått tummen ur och lagt ut Kangoon på blocket. #En bra bil, men vad ska jag med en så stor bil till???
Bättre att sälja den och köpa nåt mindre och trevligare.
En från norrköping som är intresserad av den och kommer nu till helgen och kikar på den om jag inte hunnit sälja den innan dess. :) Vore gött att bli av med den!

Min känguru!

Bestämt mig för vad jag ska köpa för bil. Det blir en seat ibiza. Årsmodell -00 till -02 nånting. Fyrdörrars måste den såklart vara och helst inte gått en hemskans massa mil. Kan man hitta en sån för rätt pris tro? Ja, det kan man! Hittat en som jag vill ha! En -01 som gått 7900 mil. Vill typ åka och köpa den NUUUU!!!


Seaten jag vill ha

Vi får se hur det blir!

Volvon ska i alla fall lämnas in för lagning den 28:e. Råkade ju repa hela sidan på den när jag körde på blomlådan hemma. (dumt, men jag såg den fan inte) Vill ju gärna ha fått sålt kängurun och köpt mig en seat innan dess. Håll tummarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0