Bilköp och badmys!

Började dagen med att dra ner till furran för att möta upp dottern som sovit hos en kompis. Blev kvar i typ två timmar och barnen badade glatt fast solen lyste med sin frånvaro... :)

När maken kommit hem for vi för att titta på bil. Vi bestämde att vi köper en gammal volvo och har den ett år eller så till billånet på den andra är betalt, då ska vi tänka till vad för bilar vi behöver och ska ha & eventuellt då låna till. :-) NÖJD! Vi hittade en gammal Volvo V40, provkörde, prutade, köpte och körde hem. Så nu har jag bil!!! :) Så skönt får jag lov att säga! Inte är den vacker och inte går den som en racerbil, men den startar, går framåt och tutan funkar. Vad mer behöver man...?  Den luktar lite funky så i morgon ska jag ställa en burk med ättika och gurkskivor i den. Det borde suga upp äckellukten. (röklukt)


Min nya "pärla"

Blev lite pengar över efter att vi sålt kangoon också, så lilla bilen ska få lite nya högtalare och lite annat piff. Sen blir det nog bra! :D

Ses annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0