Tindras födelsedag

är nu över. Märklig dag, men efteråt så känner i alla fall jag att vi gjort vårt bästa för att göra lillgummans dag speciell och underbar. Många besökare och det tycker ju Tindra är det roligaste som finns. Hon älskar när folk kommer och hälsar på och hon älskar uppmärksamheten en sån här dag. Sötungen.
 Mattis hade dock lite bekymmer med varför han inte fyllde år idag? :) Haha roliga ungen, hur förklarar man det för en 2½-åring som inte alls förstår varför inte han firas samtidigt som storasyster? :D Nåja, han har haft riktigt roligt han också och åt tårta så jag nästan trodde det skulle svämma över i magen på honom. Tårta med jordgubbar var visst poppis. :)

I morgon är en ny dag och jag gissar att jag åker på att pyssla lite med Tindra. Hon har fått massa pyssel som hon nog gärna vill prova! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0