Åskoväder!

I natt var det åskoväder så det heter duga kan jag lova! Det blixtrade massor och dundrade på duktigt... Vi som i normala fall brukar sova oss igenom sånt kunde inte undgå detta dundrande... Jaghade precis gått och lagt mig och Tindra kom springande i en väldans fart. Mattis vaknade också av oljudet så det blev fullt i sängen... Tindra var rejält rädd och den rädslan känner jag igen, så hon fick gärna komma in och sova hos oss för att känna sig trygg...

Lite najs musik måste jag också lägga in. Bara för att...



Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Tom Jonas vaknade... jag vaknade tidigt av blixtarna, och stod och kollade i fönstret när han vaknade. Den ena blixten hann inte sluta innan nästa kom.

Helt plötsligt så blixtrade det och lät som en sådan där "paraplyblixt" som finns hos fotografer, och sedan small det utav bara helsike! Det slog ute i skogen!

2010-07-14 @ 17:00:22
URL: http://tesked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0