Blivit besatt...

...ja och besatt med besked!
 Tittade på Twilight och New Moon i söndags natt på jobbet... Ojojoj... Jag lever mig in i det så till den milda grad att det gör fysiskt ont i kroppen! Tankarna cirkulerar kring karaktärerna ständigt och jag vill bara ha mer! Det kryper in under skinnet på mig och uppslukar hela min själ. Jag vill försvinna in i, vara där, leva där...
 Kanske har jag allt för lätt att låta fantasin dra mig iväg och blir alltför "involverad" och kanske är det pga att jag funkar så som jag konstant blir besviken på mitt eget liv. Mitt liv är inget speciellt, helt ordinärt och inte händer det att jag stöter på några vampyrer heller... *suck*











Jag har sett de två första filmerna och Lasse har lovat att gå med mig på bio på den tredje. Eclipse. Jag längtar med varje fiber i kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0