Utmaningen: Dag 11 – Mina syskon

Ojoj... Allihop? Halva, bonusar och hela baletten? Ok då, here goes...

Helsyskon:
Sandra, min lillasyster. Jag var nästan 2 år gammal när hon kom. Eller kom & kom....dundrade in i våra liv och välte allt upp-å-ner! :) Riktig vilding och vi är otroligt olika...
Loffe, min lillebror. Eller ja...han heter ju Christoffer. 7 år yngre än jag och det har märkts. Först när han närmade sig 20 år hade vi väl nåt gemensamt egentligen. Innan dess var han en snäll liten snorunge som jag fick passa en del...

Halvsyskon: Robin. Halvbror och vi har samma mamma. det skiljer 19 år på oss, så vi har inte direkt växt upp som syskon. Jag bodde hos pappa när Robin föddes och när Robin var 1 år så flyttade jag hemifrån. Vi har inte direkt så mycket gemensamt, men det kanske kommer när han blivit vuxen? 15 år är han nu...

Bonussyskon: Har jag tre stycken. Två på pappas sida (eller vänta nu...där är en till, men henne har jag aldrig träffat) och så en på mammas sida. Har ingen större kontakt med dem nu. Ena bonusen på pappas sida var jag bästis med i tonåren...så det var väl vårt fel att våra föräldrar träffade varann... :-o

Fick jag med alla nu? Ja, det fick jag nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0