Varit på bio med mannen...

Inglorious basterds... Det var ju en .... hmmmm .... underhållande film...

Inglourious Basterds Poster



 Inte direkt min typ av film, men det finns sämre... :-) Biljetterna hade vi fått av svärmor och hon var gullig nog att ta barnen dessutom! :D *gilla*

I morgon går jag på 13:00 och slutar inte förrän 13:00 på fredag... De där dygnspassen suger balle skulle jag lätt vilja påstå... :-(
 Måste leta upp arbetskläder med, nu när jag tjatat till oss att vi ska få köpa 3 t-shirtar, byxor och skor att ha på jobbet! :-D

Jobbet ja... Det är en historia helt för sig det... Suger musten ur mig fullständigt med alla dessa krångligheter och skit... Men det är ju såklart typiskt mig att få ett fast jobb på ett ställe där ingenting fungerar som de ska... :-(

Idag var jag nere på brukshundklubben och tränade. Var skönt det! Dunja börjar bli riktigt duktig lilla tjejen! Så kul att träna med henne! :-D Skönt att det finns nåt positivt att berätta om i alla fall...



Ses annan dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0