Jösses vad jag har jobbat mycket....

Räknade igenom min tidrapport igår... 148 vakna timmar och 36 timmar jour. Just det ja...  drygt 7 timmar möte och utbildning också... :) Alltså 155 timmar jobb och 36 timmar jour.
 Och då har jag ändå varit sjukskriven ett pass... Hade jag jobbat det hade jag haft 164 vakna och 42 jour... :)
Känns som helt normalt va? :(

Och så klämde jag in ett nattpass i torup denna månad också! Nästan 10 timmar till! :D
Drygt 200 timmar har jag alltså spenderat på jobb denna månad... Hejja mig! :( Nåja, barnen behöver i alla fall ändå inte gå mer än 15 timmar i veckan... Och Lasse får nöjet att ha lika mycket barntid som jag! :) 








 


Kommentarer
Postat av: L

Vad har jag missat?? Har du bytt över till blogg.se igen... KUL =) Kramen.

2009-10-01 @ 13:49:18
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag gillar blogg.se :)

Är ju en såndär rastlös människa som tröttnar fort på saker... Så nu hänger jag här igen! Dock inte så flitig... :)

2009-10-01 @ 14:39:53
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/
Postat av: ANk

2009-10-01 @ 17:40:30
Postat av: Anki

Ha ha ha ha...... eller gråt gråt. Får väl se vad som sker imorrn. Vi har ett litet helvete på jorden iaf. Är bara så glad att du oxå orkar stå ut än så länge. Så det inte bara e jag som är en envis idiot. Ha ha ha.

2009-10-01 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0