Hittade en lista

som jag började svara på. Efter jag hade svarat på fråga 50 spunkade datorn... Nytt försök...

1.Hur gammal är du om fem år?  38 år

2. Vem var den sista du träffade? Förutom mina barn, så Martina på jobbet.

3.Hur lång är du? 1,68 m

4.Vilken var den senaste film du sett? På bio: Inglorious basterds. På tv: Freedomland

5. Vem ringde du senast? Kommer jag inte ihåg...

6.Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Till maken: Kan du tanka hoppe på bägen hem? La volvokortet i den. Hämtat barnen nu. Tindra var jätteblöt, men inte igenom!

7. Vad är dagens planer? Tvätt, städ...umgås med barnen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Absolut SMS!

9. Är dina föräldrar, gifta eller sambos? Sambo & särbo, men inte med varandra. :)

10. När såg du senast din mamma? Kan det varit förra veckan tro?

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? 8:00 första gången. Runt 10 andra gången.

13. Har du nån gång hittat en katt? Ja

14. Vilken är din favoritplats? Har ingen favoritplats just nu.

15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbet, för tillfället.

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Förhoppningsvis inte här.

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och "aliens" som jag var övertygad om att det drällde av på mitt rum på nätterna.

18. Vem fick dig att skratta senast? Mina barns som dansade till muse's låt uprising.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej. Och jag har en stereo att spela dem på också! :) Förr gjorde de stereoapparater som håller! 20 år gammal är min snart!

20. Har du stationär eller bärbar dator? 1 stationär och en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder? Utan. Eller ja, med trosor. Hatar att sova med kläder på och minns amningstiden med en rysning... Sova med bh! Uuuurk!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5-6 st. 2 är mina.

23. Hur många landskap har du bott i? 1 i Sverige och 1 i Norge.

24. Har du nån gång spytt på fyllan? Nä.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!!! Hatar strumpor & skor!!! (snacka om att bo i fel land)

27. Vilken är din favoritglass? Alla?

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sälja detta huset och köpa/bygga ett annat!

29. Tycker du om Kinamat? Jadå.

30. Tycker du om kaffe? Ja, men dricker bara i sällskap.

31. Sover du på nån särskild sida? Framstupa sidoläge åt båda håll...

32. Vad dricker du till frukost? Frukost? Vilket skämt... OM jag äter frukost så dricker jag mjölk.

33. Kan du spela poker? Ja, kan jag nog...

34. Tycker du om att mysa? NEJ!

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du nån med samma fördelsedag som du? Tja, hade en gång en klasskompis som fyllde år samma dag som jag...

37. Vill du ha barn? Har jag ju redan två, så det är ju lite sent att ställa sig den frågan nu. Men jag vill nog gärna ha ett till. :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & norska bra, tyska förstår jag, men pratar inte.

39. Har du någonsin åkt ambulans? 1 gång för egen del, flera gånger inom jobbet.

40. Föredrar du havet eller en pool? Sjöar!!!

41.Vad spenderar du helst pengar på? Hundträning, kläder & prylar till barnen, heminredning.

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Har du någonsin testat narkotika? Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mat. Korv/curry/pasta-röra.

45. Vem är den roligaste människa du känner? Det kan man väl inte välja bara en? Jag har många roliga kompisar.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr mitt mellan brösten som ser ut som en spindel (eller ett öga). Tog bort en talgkörtel när jag var yngre och de karvade ett hål på 5 cm i diameter... Blev inte snyggt... :(

47. Vad har du för ringsignal? Milo - Ayo technology

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tyvärr inte. Hade jättecoola kläder när jag var liten! Två filtar har jag dock kvar...

49. Flirtar du mycket? Vet att många tycker att jag är flirtig, men det är inget jag gör med flit! :)

50. Var togs din profilbild för din blogg? På min bröllopsdag!

51. Kan du byta olja på bilen? Kan jag alldeles säkert.

52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Pojken som kallades det

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

 56. Dansar du i bilen? Kan du ge dig f*n på!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En schemauträkning på jobbet.

59. När var du i kyrkan senast? 19 september på bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0