Solen skiner

förresten idag...
 Men har jag orkat pallra mig ut med barn och hundar? Nej. Har ingen ork till nånting känns det som... :(
Vet inte hur jag ska vända den här onda spiralen som jag fastnat i... För mycket på jobbet och ständigt dåligt samvete för att jag inte räcker till hemma... Är en dålig mamma, en dålig fru, en fruktansvärt dålig hundägare/tränare och säkert en rätt dålig vän till mina vänner... Hur kan det komma sig att ett jobb kan sänka en så in i helvete?
 

I alla fall kommit en liten bit med julgodis. Barnen fick hjälpa till litegrann, men mitt tålamod prövas till det yttersta. (det lilla tålamod jag har kvar alltså)

Ikväll ska vi åka till stallet och ta julkortsfoton på barnen. Skönt det i alla fall...

Efter det är det bara att pallra sig till jobbet och så kommer man hem slutkörd och otrevlig vid 14-tiden i morgon... Känns sådär...  Saknar den tiden när man kom hem till familjen och faktiskt hade lite ork och glädje kvar till barn och gubbe...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej, men lilla kära vännen! Välkommen in i min verklighet. MEN, det går i perioder, plötsligt vänder det och så känns det bättre igen! Du är stark och klarar detta, dessutom räcker du visst till...det känns bara inte så! Puss och kram

du är fantastisk och unik

2009-12-01 @ 15:39:27
URL: http://rofyllthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0