Ledig i fyra dygn...

Eller ja, nästan... Gick av 22:15 ikväll och går på 21:45 på måndag... Så 3 dygn 23 timmar och 30 minuter ledigt!!! :)

 I morgon är det lusse firande på dagis. Tindra ska minsann inte vara lucia, näpp! Hon ska vara tomte! :D Härligt med barn som vågar gå mot strömmen... :)

Innan detta firande ska jag hinna fixa Marias hår och försöka dela med mig av lite scrapinsiration... Dessutom måste jag ringa tandläkaren om Tindras utslagna tand. Hon hade lyckats slå ut den mot Mattis byrå. Så nu ståtar hon med en glugg minsann! :) Har inte sett gluggen än, då hon sov när jag kom hem från jobbet. Har dock tittat på tanden och det ser ut som om en bit av roten fortfarande sitter kvar i munnen på henne... Får höra med tandis om vi bara ska låta det vara eller det måste göras nåt åt.
Tandfén lär dyka upp här i natt! :)
I morgon kväll blir vi två barn rikare! :D Vi ska passa 2/3 av gullungarna på kaptensgatan. Bli nog livat! ;)

I helgen måste jag fixa färdigt julkorten och skicka dem. Blir en ledig, men upptagen helg!

Ses annan dag!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0