Solsken och loppisfynd...

solen visat sig från sin allra vackraste sida med över 20 grader varmt som följd. Det har jag dock inte fått så mycket glädje av då jag varit hemma i mammas hus och målat inför försäljning. :) Det har också blivit en del rensande och jag har hittat två lampfötter som ska få bo hos mig. Jättefina! :)

Vad ska jag ha för lampskärmar då?

Idag var jag med maken och barnen på loppis nere i brandshult. Barnen hittade lite smått & gott därnere. Tindra fick två tavlor med änglar på, en säkerhetsväst, en kjol och klistermärken. Mattis  fick två påsar med dinosaurier och en raggarbil. Jag fick en ful brun koffert. Den ska dock få bli vit & fin med lite sprayfärg! :) Den ska sen få bo nere i källaren när vi fixat sovrum därnere... Där ska det vara vitt, vitt & VITT. :)

Ska få bli vit & fin...

Sen åkte jag hem till mor min för att fortsätta hjälpa till. Det skulle skickas iväg en del till loppis, men se då hittade jag väl lite till som ska få flytta hem till mig! :D I dem bodde det en väldans massa spindlar med tillhörande nät, damm och annat smuts. En avspolning med trädgårdsslangen löste detta problem ch under smutsen fanns då dessa:

Flaskorna ska naturligtvis stå i träbehållarna.


Kommentarer
Postat av: Remyvilja

Great .Now i can say thank you!

2011-07-14 @ 13:26:52
URL: http://remyvilja.unitblog.com
Postat av: Linda

Say thank you for what???

2011-07-14 @ 13:30:01
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0