Röj & bygg...

Varit mycket röj och bygg senaste tiden känns det som... Här hemma är det trädgård och tvättstuga/källare det röjs i... Och så hjälpte jag ju till att röja ut mammas hus så det kunde komma ut till försäljning. Röj röj...fast jag ska ine klaga...jag tycker att det är ganska roligt ändå. :) Man ser ju hur fint det blir när man fixat och donat. :) Trädgården håller på att ta sig riktigt bra faktiskt! :) Lite mer saker vill jag ha i den, men nu börjar man kunna trivas i den i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena Svartlok

Men det är så skönt att rensa!! Vi kastade 13 kubik skit i vintras när vi hade container hemma....

2011-05-23 @ 20:25:33
URL: http://www.teskedsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0