Simma under åskoväder....

är ju inte att rekommendera, så min simtur idag blev tyvärr inte alls 1000 meter som tänkt, utan 200 meter... sista 50 gick i en satans fart dock då det då hade börjat blixtra och smälla rejält! Riktigt läskiogt kan man säga....
 
Jag var inte så sugen på att bli friterad bacon så jag skuttade ur poolen fort som ögat kan man säga....

 Annars har det varit en rätt skön dag. Varit i stan & shoppat kläder till maken och köpt dörrar till vårt och sonens sovrum. Kan behövas dörrar ibland... Dörren vi köpte till tvättstugan i källaren var dock inte helt rätt... vi hade mätt bredden duktigt, men glömt höjden och bara kallt räknat med att det var standardhöjd. Det är det inte kan jag meddela... :( Så den dörren får vi lämna tillbaka och så får vi måttbeställa en... Kul, sånt brukar ju vara så billigt... :(
08_front
Makens nya snygga t-shirt. Två jeansshorts blev det med. Och snygg blev han i det med gubben min. :)

 Fått hem en extrahund idag med. Lillebrorsans Baloo ska få tillbringa rätt mycket tid med oss de närmsta två veckorna då lillebrorsan måste jobba rätt intensivt  i Båstad under tennisveckorna... Tycker nästan synd om honom som får jobba så långa pass så tätt att det inte ens är lönt att åka hem och sova... Nåja, Baloo får crascha hos oss och det funkar det med...tror jag... Lite orolig har han varit nu ikväll, men nu sover han som en sten på golvet här bredvid mig.

 Kvällen spenderade vi med vännerna på kaptensgatan. Grille, slappe och gotte. Det blir inte mycket bättre än så... :)

Nu ska jag skutta i säng och sova en sväng... För nu är jag trötter...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0