Utmaningen Dag 16 – Min första kyss

Ja, jag vet att jag är dålig på att blogga arje dag... Rutiner är inte min grej och har aldrig varit... :)


Min första kyss... Jaha? Första "tungkyssen" då eller? Väljer att skriva om den då. :) Tror jag var 10-11 år nånting. Jag och en tjejkompis var hemma hos hennes kille. Han hade en kompis där. Lampan släcktes och plötsligt hade jag en tunga i halsen... romantiskt så det förslår... Var ihop med killen i typ tre dagar efter det, men jag var helt ärligt rätt ointresserad och ville hellre hänga i stallet... :D

Kommentarer
Postat av: Virkaholic ☆ Teskedsmamman

Jag är fascinerad att folk ens kommer ihåg sin första kyss.... innebär det att min var ganska intetsägande?! ;)

2011-01-09 @ 23:56:37
URL: http://virkaholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0