Utmaningen Dag 15 – Mina drömmar

Ja, jag är dålig på att blogga varje dag... Blir helt under isen när jag jobbar nätter... :(

Mina drömmar... Ja, vad ska man säga om det?

Jag har alltid haft storslagna och orealistiska drömmar om hur jag vill att livet ska vara och bli... Skulle minsann aldrig bli nån "svensson" utan ha ett liv som var så mycket mer än så... Drömde om att flytta till USA, drömde om egen häst, drömde om kärlek precis som i romanerna jag slukade i parti & minut i tonåren...
 Med åldern har väl drömmarna blivit lite mer realistiska. nu drömmer jag om ett jobb jag kan trivas med, ett hem jag kan trivas med och att mina barn ska få växa upp tryggt och bli underbara människor. Jag drömmer om att inte behöva bekymra sig om pengar, jag drömmer om att bygga ett nytt hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0