Utmaningen Dag 06 – Min dag

Jaha... Klockan ringde 05:01. Trodde nästan att jag skulle avlida... Så trött efter gårdagens utflykt till göteborg. (Genrep IDOL)
 05:25 satte jag mig i bilen och styrde kosan mot jobbet i Torup. -6 grader och det snöade lite, så jag tog det lugnt. Jobba med Tessan. Lugn och behaglig dag...
14:00 slutd jag. For iväg till Hylte för att lämna in n tidrapport (vill ju gärna ha lön) och sen hem.  Lite lugn tid, n körde jag Lasse till jobbet. Han skulle minsann på julbord och bussen skulle hämta där.
 Till affären med barnen för att inhandla fredagsmysgodis och  em. Lite mt i magen sen duns ner i soffan.
IDOL på tv och ungarn slocknade som ljus innan 21:00. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0