Knytte & Mulledag!

Lasse tog med Mattis på knyttarna, jag hängde med Tindra till Mulle. Knyttarna hade byggt nåt slags bo till nyckelpigen knytte. Mullebarnen var nere vid havet i särdal och fiskade krabbor.
 Var faktiskt väldigt trevligt att sitta på stranden och dricka kaffe medan barnen höll på med sitt... Vädret var väl inte mycket att hurra för, men regnet väntade i alla fall tills det var dags att åka hem. :) Det tacka vi för...

Lasse tog lite kort på vårt lilla knyttebarn. Jag hade Tindras kamera med mig till Mulle, men den orkar jag inte tömma nu, så ni får hålla tillgodo med knyttebilder.





Nyckelpigan Knytte.








Kommentarer
Postat av: Anette Löfstedt

Jättekul att se bilderna från Knytte :-). Det måste ju vara för mindre barn än mulle? Jag gillar den idén för även våra små älskar ju skogen. Ser att Benny Holmqvist är med, är han ledare? kul att se vad som händer hemma i Oskarström. Elias fick gå med Lars upp i jakttornet i förra veckan...snacka om salig :-). Sköt om er. kram Anette

2010-09-16 @ 15:52:09
URL: http://kuskahusengardshotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0