Massa...

telefonsamtal blir det när man har skadat sig på jobbet... Chefen, försäkringskassan. Brev från löne... Sen hör man från AFA att ingen arbetsskadeanmälan ens kommit in... Tror ni att man blir tokig eller...

Lägg till att min nya chef krånglat till det för mig med lönesättningen. Fick tag i den där människan som enligt chefen hade sagt att jag inte är undersköterska. Och enligt henne har hon inte ens med att göra vad min chef sätter mig på för lön eftersom jag "bara" är timmis... Men jag ska ändå skicka in bilagan till betyget som chefen tydligen hade missat... SUCK! 

Ja, just det... Sen ska jag ha energi att sök jobb och vara trevlig med... Kyss mig baklänges!!!

Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Inte alls avundsjuk.... Jag ska ta en funderare till på det där... att kyssa dig baklänges alltså, jag måste komma på hur fan man gör ;)

2010-10-05 @ 15:47:02
URL: http://tesked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0