Vi tar mors dag i morgon! :)

Ja, jobbar mamman på mors dag så får man faktiskt fira den dagen innan om man vill! :)
 Så i morgon ska jag och barnen baka jordgubbstårta. Gott! :) På eftermiddagen ska Tindra vara med i sin allra första hopptävling i stallet. Roligt roligt! Hon ska rida på Zorro, hoppa 20 cm högt och mamman får springa med. Ska bli riktigt kul. Tindra ser fram emot det och det gör faktiskt jag också... ;)

Jag hoppas på att hinna med att köpa lite växter i morgon också! Trädgården börjar ta form och nu vill jag ha blommor i den! :D  Eller ja..framsidan börjar bli färdig... Baksidan ser ut som ett slagfält med bortslitna stödmurar, bortplockade stenplattor står här & där och allt som var i förrådet står under en pressenning ute... Men det kommer bli fint sen! :) Nästa vecka ska nog förrådet lyftas in i carporten och sen blir det att bygga trädäck där den förut stog! Kommer bli så bra med en uteplats där! :D

Ses annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0