Tom...

känner mig så tom och så förbannat ensam... Hur kan det kännas som om man är komplett ensam när man lever ihop med nån? Idag är en sån dag. En sån dag då jag undrar hur fan jag hamnade här? En sån dag när tankarna hela tiden vandrar iväg till hur jag trodde att livet skulle bli och till hur jag vill att livet ska bli...för att sedan inse att jag inte ens är nära... Att livet liksom forsar på och jag bara driver i min lilla eka. Var fan är mina åror? Jag vill själv kunna styra vart jag ska... Jag vill inte att livet "bara råkade bli så" för att nån annan eller nåt annat petade min eka i nån riktning.
 Det stör mig som fan att jag har så lite bestämmanderätt i mitt eget liv. Jag kan vilja nåt av hela mitt hjärta, men det hjälper inte ett skit så länge det är den som säger nej som får som den vill. Varför är det så tro?



Att tiga ihjäl problem är nåt som flitigt utövas här hemma. Kanske borde jag göra likadant? Hålla käften och bara acceptera att min eka kom utan åror...


Kommentarer
Postat av: Katharina

Åh vad jag får ont i magen för din skull vännen... Precis så kände jag mig i mitt förra förhållande.

Kan inte ge så mycket mer råd än att tig inte! Bättre att försöka prata ut om det, även om det är toksvårt ibland. Även om det inte leder nånvart så är det skönt att få det ur sig.

STOR kram på dig!!

2010-03-03 @ 09:34:34
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Min eka kom också utan åror.....och jag har letat förtvivlat efter dem från och till hela livet. Jag vet hur du mår och hur du känner dig. Finns här om du känner för att prata.....

2010-03-23 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0