Snart har jag ingen Dunja kvar...

tog ju beslutet, för ett tag sedan, att jag inte kan behålla Dunja. Idag ringde hennes ägare (jag har haft henne på foder) och meddelade att Dunja kommer flytta innan påsk. Även om jag har förberett mig för detta, så kändes det som om marken rämnade under mina fötter. Lyckades kontrollera mig under telefonsamtalet, men så fort vi lagt på brast jag ut i gråt... Jäkla tur att jag var hemma hos Maria för jag behövde verkligen en axel att gråta mot.
 Haft en hel del att göra idag så jag har inte haft tid att tänka mer på det förrän vi kom hem sent på eftermiddagen. Försökte prata lite med maken när han kommit hem, men han satt och läste tidning, verkade ointresserad och snackade om det praktiska. Med tårarna rinnande tryckte jag tillbaka det jag hade behövt ösa ur mig och tog hand om disken... Ska det vara så svårt att se att detta är vansinnigt jobbigt för mig...? 


Fina Dunja
 
I morgon är det jobb 7-17. Utan rast 13-15 för under den tiden ska vi ha möte och handledning. Jippie... Precis vad jag behöver just nu... :(

Usch, vad jag är trött... Och usch, vad jag är trött på att känna mig så här låg...


Kommentarer
Postat av: L

Tänker på dig massor!! ♥♥♥

2010-03-30 @ 23:15:52
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: p.o

Oj vad trist!! Du har haft en del hundar och inga har du kvar särskilt länge. Ska du verkligen vara hundägare?

2010-04-02 @ 13:14:15
Postat av: Milla

Hur mår du gumman? Läste bloggen och blev så ledsen. Inte denna Linda jag e van att höra, blir så ledsen för din skull. Behöver du sprit säg till ;) Vi tar en icke mamma kväll

2010-04-17 @ 00:32:37
Postat av: Anonym

p.o

Vem du nu är... (så fegt att ge sig på folk och vara anonym)



Har för tillfället en hund som jag haft de senaste 6½ åren. Två hundar har jag fått omplacera för att de krävt mer träning än jag hunnit med att ge dem. Det är inte frågan om om jag ska ha hund eller inte, bara vad för slags individ som passar i detta stadie i livet. Pucko!

2010-05-25 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0