När man själv längtar...

så trycks det man längtar efter i ansiktet hela tiden känns det som...
 Den senaste tiden har jag fått gratulera 4 tjejer till graviditeter. Det är jättekul för dem och jag är jätteglad för deras skull, men det gör inte min längten mindre direkt... *suck*



Nu när våren nalkas ska vi ta tag i de där projekten hemma i huset som bara liksom legat på is hela vintern. Tvättstugan ska fixas. Vardagsrummet målas om. Köket ska också få en liten uppdatering och gillestugan ska få sig en omgång... Vi har köpt matsalsbord och stolar till vardagsrummet och jag har passat på att köpa lite "piff" också. Lite ljuslyktor och sånt där fint... :) Letar med ljus och lykta efter en skänk i ek till vardagsrummet, men alla jag hittar är snordyra! :( Ibland hittar man nån snygg billig på blocket, men de är ju såklart redan sålda när jag hittar dem...

 Hittat ett hus som jag galet gärna vill bygga... Ge mig ett fast jobb nån så vi kan bygga!!!!!!!
Pris från 1.895.300:- LB-HUS
Classic 140


Hustyp:    1-plan
Antal rum/sovr.:    6/4
Total boyta:    140 m²
Taklutning:    22
Takutformning:    sadel
Energiförbrukning*:    38 kWh/kvm*, år i Malmö
Drömma kan man ju...
 Vi står i tomtkö i alla fall och kanske kan man köpa en tomt och bygga sen när ekonomin ser ljusare ut. :) De skla släppa 10 tomtar i närheten av där vi bor...
 *hoppas*


Kommentarer
Postat av: L

Det gör ont i mig att läsa dina ord gumman!! Hoppas att du får ditt tredje barn och att L snart förstår hur viktigt det är för dig. Massa kramar och tankar från andra L.

2010-03-16 @ 19:35:32
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0