Stiltje...

eller ja, nästan...
 Vedboden blev inte flyttad igår, han med kranbilen fick förhinder. Surt! Så nu väntar vi på att han ska få en lucka i sina planer och kan hjälpa oss att flytta den. Saker och ting blir liksom stående utan att vi kan göra så mycket när boden står kvar där den står. Så trist att stå och stampa!!!

 Idag skulle jag ge mig på att högtryckstvätta väggarna i carporten. Men HOPPSAN nästan all färg flög ju av! :-O  Jaja, bara att kämpa på och se till att all lös färg kom bort. Vill ju inte måla över löst sittande färg...
 
 Jenny kom över en stund med Emilia, så jag fick lite paus från carporten. Ungarna busade runt i trädgården ett par timmar medan jag och Jenny snacka gojja och njöt av att det faktiskt är sommar! En bra bit över 20 plusgrader idag och strålande solsken! :)

 När Lasse kom hem for vi till Torup och köpte färg till carporten, penslar, ett par tryckta trall och en ny trädgårdsslang. (den gamla fick "punka" idag och jag fick ofrivilligt en vattenspridare) 

Sen hem, grilla burgare, bada barn och slappa lite. Varit en underbar dag!

Ses annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0