Solsken och biljakter...

Inte fullt så dramatiskt som det låter. :)
 Solen har skinit på oss i flera dagar nu. Jag har såklart jobbat... 29 grader visade tempmätaren i bilen på vägen hem i eftermiddags. Det är VARMT! I morgon är jag ledig och såklart ska vädret bli sämre igen. Pilutta också! :(

 Biljakt... Ja, vi letar ju ny bil. Från att ha varit stensäker på vad vi skulle köpa för bil så är allt nu omkullkastat och omvärderat... SUCKA! Så jag surfar runt som en blådåre för att hitta nåt lämpligt. Vi åkte in en sväng till stan och kikade runt lite i bilhallarna, men inget klockrent hittades. Buhuuuu...

 Hann med att bada på furran med ungarna en liten stund mellan jobb och biljakt idag. Det var underbart skönt! Tindra är ju ett vilddjur i vattnet, men Mattis är lite mer svårflörtad. Han måste bli nerblött ordentligt innan hann släpper loss. Det är ju "sättekallt" enligt honom. Efter han blött ner sig (läs: mamman blött ner honom) så hoppar han gärna i från kanten och "simmar som en krokodil". När vi skulle åka från furran för att gå på biljakt så fick Tindra stanna kvar med kompisen och bada vidare. Vilka underbara männikor det finns! :D Tindra var helnöjd och det slutade med att hon minsann sover över hos sin kompis i natt. Fick alltså träffa henne hela 2 timmar idag. Det var ju trevligt... :( ;) (saknar min lilla gumma lite) I morgon ska jag möta upp dem på badet och såvida vädret inte blir alldeles skitpiss så stannar vi nog där ett tag och njuter! :)

Ses annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0