Sitter på jobbet

och funderar på vad för fyndigt jag ska skriva om nu då...?
Läste en kul blogg om att vara så fett ägd av en 2-åring... Satt och smålog lite för mig själv och insåg snabbt att jag inte borde le åt det alls... Jag är precis lika fett ägd av min 2-åring. Och av min 6-åring också för den delen... Hihihi... De vet minsann hur de ska dressera sina föräldrar. Undrar varför det är så? Hur stora suckers är vi föräldrar som låter oss manipuleras av små barn? Nåja, så länge det inte handlar om livsviktiga saker så låter jag de små monstrena hållas. Det finns viktiga och det finns mindre viktiga strider att utkämpa och det gäller att väljá vilka av dem man ska utkämpa med omsorg.

Sålde Kangoon idag förresten. Kul att den blev såld och kul att köparen inte prutade mer än en tusenlapp. Så nu är jakten på annan bil i full gång! På måndag ska dessutom volvon lämnas in för att fixa den snygga repan jag gjorde längs hela högersidan. Om vi inte har hittat bil innan dess kan det bli rejält knivivt och trixigt kan man säga... :D Försäkringen betalar iofs 75% av kostnaden om vi hyr en bil, men jag undviker gärna den kostnaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0