Planerar kalas...

Dottern fyller ju år om en månad, så det känns lika bra att börja planera inför både barnkalaset (som hon ska ha ihop med kompisen Thea) och familjekalaset. Barbietårta är ju, som jag skrivit fuörut, beställt och det ska jag ordna till båda kalasen. Ska beställa sugarpaste och färg på Gunillas Tårtverk hade jag tänkt.

En sån här tårta hade jag tänkt göra:

Bild lånad av ME som har en underbar instruktion i sin blogg för såna som jag som inte riktigt kan...

Sen ska man försöka hitta lite trevliga dekorationer också... Gissar att tjejerna vill att allt vara vara så bubbelgumsrosa som det bara går... Stackars de pojkar som är bjudna... ;)
 Hittat en sida med trevliga dekorationer, ballonger och annat smått & gott. Barnkalset.se heter den. Där finns grejer för nästan vilket tema man vill ha... :) Toppen, så slipper man åka runt halva stan för att hitta det man letar efter.


Frågade Tindra efter vilka hon vill bjuda och när jag skrivit ner dem så inser jag...14 BARN...och det innan Thea hunnit lägga till de hon vill bjuda som kanske inte Tindra tänkt på... Huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0