Beställt gardiner...

Japp! Är så trött på dessa panelgardiner som både hundar och ungar fladdrar runt i... Nu ska jag ha kappor!!! :)
 Hittade lite fint och beställde:

Vardagsrumsgardin. 49:90 kr metern. Drygt 5 meter blev dock typ 130:- eftersom jag hade 50% på en vara. Denna kommer räcka över både fönster och altandörr är det tänkt. :)



Denna kommer bli i vårt sovrum. Dock kommer jag sy om den lite då jag inte gillar rynkhuvud... :)
3 meter: 44:70 kr. :D



Detta blir köksgardiner! Kommer också göras om så jag slipper rynkhuvudet... :)
1 st 3,5 meter: 104:65 kr, 1 st 1,3 meter: 38:87 kr.




Detta tyg ska jag sy kappa till kontoret av. 1 m (1,5 m bredd): 39:90 kr.

Jag är väldigt nöjd med denna beställning! Dock inte leverans förrän 25 mars... Nåja, jag får ge mig till tåls... Fint kommer det bli här sen! Lasse ska fixa gardinstångsrör, så att jag får hela stänger istället för de ihopsatta som finns att köpa... *glad*






Tänk att man kan bli så lycklig bara för man beställt nya gardiner! :)

Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Men det är ju så underbart med nytt!!!! Panellängder har jag aldrig haft... eller jag, aldrig sedan totte kom i alla fall ;)



Hoppas det blir så bra som du tror!!!

2010-02-04 @ 23:14:09
URL: http://tesked.blogspot.com/
Postat av: Linda

Visst är det härligt med nytt! :)

Längder är värdelöst när man har vilda barn och hundar... ;)

Hoppas också att det blir precis så bra som jag tror.. :)

Kul att du tittade in!

2010-02-04 @ 23:27:19
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0