Remember me

Tyler Hawkins (Robert Pattinson) lever ett rotlöst liv och släpper ingen inpå livet. Kärlek står långt ner på önskelistan - tills han träffar Ally (Emilie de Ravin). Hennes mod och spontanitet inspirerar Tyler att släppa efter och tillåta sig att känna lycka och mening med livet. Men både Tyler och Ally bär på hemligheter som snart kommer att ställa deras förhållande och kärleken på hårda prov...




Vacker, tragisk, hoppfull, sorglig och gripande. Svårt att beskriva en sån film och göra den rättvisa... Absolut värd att se. Grät såklart en skvätt också då den hittade verkligen alla känslor på en gång. En av de bästa filmer jag sett.
 Gör ju såklart inte ont att Robert Pattinsson är med. Den mannen är så vacker att jag får ont  magen...



Kommer säkert se den filmen nån mer gång under veckan skulle jag tro... :)


Kommentarer
Postat av: L

Ha ha ha... Jag såg den dagen efter med, både torsdag och fredag. Lika bra då med... Obeskrivlig är den!!

2010-08-23 @ 08:45:21
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0