Ännu ett år passerat...

sedan jag fyllde år senast. Jag är ju inte mycket för att fira att jag blir äldre, men i år föll det sig att den enda lediga lördagkvällen jag hade på schemat denna månad var just på min födelsedag, så det fick bli kräftskiva :) Man måste ju inviga nya trädäcket ordentligt!
 Hade tidigare i veckan varit inne och köpt en paviljong och Lasse hade köpt ett partytält upptill så vi skulle kunna sitta ute även om det skulle regna.
 Och regna gjorde det! Så ini ***! Vi fick sätta en pressenning över alltihop för at det inte skulle läcka, men det blev supermysigt ändå och vi hade väldigt roligt! :)


Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Det är huvudsaken att man är torr och har kul! Bra födelsedagar är perfekt!! =)

2010-08-16 @ 15:35:41
URL: http://tesked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0