Ajaj ont i foten...

Fortfarande ont i den rackarns foten som jag stukade på bröllopet i lördags... Nåja, det går över... Roligt som fasen hade jag på bröllopet i alla fall. Blev definitivt alldeles för full...men gladfull var jag i alla fall! Det är inte smart att börja med snaps redan till förrätten... ;)
Brudparet var väldigt vackra och det var ett fint bröllop!

Idag är barnen hemma med mig hela dagen. Drömt galet mycket mardrömmar i natt. Mattis ramlade i djupt vatten flera gånger... *ryyyys* och så var det nån jäkla mördare som gick lös som bara jag visste om... Usch!
 Fick sovmorgon till 10. De är snälla på mornarna mina barn. :) De går upp utan att jag märker det. Lilleman brukar komma in och väcka mig när han tycker att blöjan behöver bytas. Mycket hänsynsfullt av dem. ;)
Lugn och ro idag...eller kanske börja röja nånstans? Källaren kanske? ;) Igår röjde vi ju hela klädkammarn. Sååå skönt att röja ut! Lasse trodde att det skulle bli 2-3 sopsäckar skräp... Tror snarare att det blev runt 10!!! Varför sparar man på så mycket skit??? Nu kan man minsann GÅ in i klädkammarn och man har översikt på var saker ligger nånstans...
 
 Börjar jobba 22:00 ikväll och ska försöka hinna med medlemsmöte på brukshundklubben innan jobbet. Träna med jyckarna hade jag också tänkt hinna... Har ju inte blivit så mycket träning denna vecka eftersom foten varit helt kaputt...

I morgon drar vi till Ullared! Det måste inhandlas vinterkläder till barnen och ett par arbetsbyxor till mig. Kanske jag också får en ny vinterjacka, för mina har alldeles för många år på nacken känns det som...



Ses annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0