Hur kan det kännas som om man

blivit 30 år äldre på bara ett par månader?
 Så in i norden trött och så jäkla slut i huvudet att jag inte kan tänka rakt längre.... För mycket bekymmer som knäcker mig och jag börjar på allvar bli orolig för min egen hälsa. Migränanfall och magkatarrer avlöser varandra och så här dåligt har jag nog inte mått nånsin i mitt liv. 

Och min stackars hjärna orkar inte fundera på hur jag ska göra...är för trött. Men hjärtat skriker "fly för livet!!!"
Men man kan väl inte fly från livet? ;)

Det är för mycket saker jag vantrivs med i livet just nu och jag vet inte var/vad jag ska försöka göra nåt åt först...






Kommentarer
Postat av: Anki

Kramar... Sitter i samma bloody sits med. För har man väl fått ett jobb är man ju en "idiot" om man släpper det, men när är nog NOG? Jag vänder och vrider på hela situationen dag ut och dag in och fattar egentligen bara samma beslut hela tiden. Vråla vråla vråla på de som inte fattar vad de gör med B när de skiter i B för att skitlön, resor och utseende är viktigare än normalitet, utvilad o positiv personal - för mig är Bs väl och ve enda anledningen till att jag ens går dit. Vad händer om VI försvinner...... Usch. Emotionell rävsax.

2009-10-22 @ 09:14:11
Postat av: Linda

Kan man lugnt säga...

2009-10-22 @ 10:47:16
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0